torsdag 5 november 2009

vad gör jag om dagarna????

Usch ja det är frågan! Jag gör inte så mycket, fikar, snackar skit, umgås med mina vänner och så söker jag en jävla massa jobb! Men det finns tyvärr inte så många jobba som vill bli funna! Men jag vill ha ett, NUUUUUUU!!!! Jag tror att jag har sökt 30 jobb via mail och en hel del via telefon. Men idag så fick jag ettt hett tips från min svärfar och jag håller tummarna på att det kan bli någpt där, Hoppas, hoppas, hoppas!!!! Snälla håll tummarna för mig!

Jag och Malin har börjat gå ut och gå om kvällarna och hur skönt är inte det! Så varannan vecka blir det promenar på kvällarna och varannan vecka blir det det på morgonen och detta beror på att Daniel jobbar skift.
Tack Malin för våra trevliga promenader men mycket skratt och skitsnack!

Nehe nu ska jag surfa vidare men vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar