fredag 19 mars 2010

Helg!

Vad söknt det är när man kan säga att man kan njuta av helgen när man är LEDIG, det är något som var riktigt längesedan för min del. Helg det är det mest underbara jag har varit med om, att kunna gå hem från jobbet på fredagseftermiddagen och säga "Trevlig Helg" det är helt underbart... Det kan jag med glädje säga att jag har saknat under tiden jag har gått hemma, hmmm det är mycket som man kan njuta av på helt andra sätt än innan när man bara gick hemma hela tiden och dagaran bara flöt på och vardagen gick i sitt vanliga mönster, men nu kan jag njuta på ett helt anna sätt när jag jobbar man tar verkligen vara på de dagarna man är ledig och gört det som måste göras, umgås med barnan, städa, tvätta, försöker träffa vänner... Jag älskar mitt liv just nu!

Ha en TREVLIG HELG!! Kram på er!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar