söndag 30 maj 2010

Tidig morgon, Karneval och Cassa

Hej hopp!
Gårdagen blev en kanoon dag! Tänk att det var så roligt med Karneval, man får en hel del minnen från förr fast det var ju fler som gjorde stora ekipage då, kanske blir så till nästa gång, hoppas det blir fler gånger. GRATTIS till Pistvakt som drog hem segern!
På kvällen så var det Cassa som väntade, kvällen började med att JOnna och jag satt här hemma en liten stund, vid sju kom mamma och hämtade oss sedan bar det av till Johanna, där var också hennes syster och deras bonusbror. Trevlig hade vi och roligt var det, framåt 22-tiden så tog vi Taxi till Cassa redan då tyckte jag att det var mycket folk där, men ack vad jag bedrog mig det vara ramlade in människor hela tiden, jag har nog aldrig sätt så mycket folk där någonsin, men kul hade vi. Åter kommer med bilder. hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar