onsdag 30 juni 2010

sommar och sol!

värmen har kommit, hur skönt är inte det? Jag sitter inte så mycket vid datorn nui när sommaren har kommit, så det blir inte så mycket skrivet här, men idag så har jag betalt alla jävla räkningar, så då passar jag på!

Ungarna är ute och leker, men jag vet inte riktigt vad som har flugit i dom, bråk, skrik och jävelskap det är det ända som håller på med om dagarna, orkar snart inte... men jag vet ju att jag lever. Just nu står Liam och skriker för att Max har kastat vatten på honom för att Liam kastade först så jag vet inte vad säger man. det som ger sig in i leken får leken tåla, fick jag alltid höra när jag var liten. Ikväll så blir det jobba av och sedan har jag en hel helg framför mig med jobb typiskt att det ska bli varmt ute då.....

Nu ska vi förbereda lite lunch och sedan blir det solstolen om molnen förvsinner. Ha det toppen sommar!

ses och hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar