måndag 24 januari 2011

Helgen och måndagen

I Lördags så var vi på Leos Lekland med familjen Johansson-Fransson. Vi hade en riktigt trevlig dag. Jag tror nog att Jag och Malin hade minst lika kul som barnen =)... Känns i kroppen idag att jag höll igång lördags.
Barnen hade riktigt kul, cyklade, åkte kana och klättrade så vi kom fram till att vi SKA gör om detta besök.

Igår så var jag hos Jenny och fick min massage och lite nålar i mina axlar, känns skönt ska nu gå två gånger till och hjälp mig att hålla tummarna så att min värk i axlarna försvinner, det känns att det har blivit mjukare men inte riktigt som det ska vara.

Idag så ska vi till banken och lägga om lånen ett lån går ut nu den 1:a feb och ett annat går ut de 1:a mars så vi ska försöka binda ihop de två lånen så blir vi av med ett.

Nu är det affären som väntar på att få in lite pengar och jag ska bli en av dom som lägger in en slant. Har en toppendag kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar