fredag 30 mars 2012

Oj då!

Oj det va ett bra tag sedan jag va här inne och skrev. Här händer det grejor, Daniel håller på att putsa om våta tegelväggar så vi får samma stil på båda våra utbyggen! Jag har fått fast jobb och trivs med mitt liv. Skattepengarna har deklarerats och jag har varit ute på premiertur på min inlines med Malin Johansson, inga bromsar hade jag med det gick bra fram tills dess att vi skulle köra över södra lindåsgatan och hux flux dyker det upp en bil och JAG kan inte bromsa så det blev markkänning för min del. Igår hade Liam en kompis här hemma gick jätte bra dom cyklade och busade ute. Max tjurade ihop för att hans stödhjul inte satt på cyklen, så det va bara till att montera dit dom igen.... I helgen jobbar jag så ni få ha en trevlig helg så hörs vi senare! Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar