onsdag 4 februari 2009

oj va trött jag är!!!!

Usch inatt så har jag bara sovit i två timmar, Max har haft det svårt med andningen och skrikit hela natten, och vid halv tre så väckte han Liam också.

Idag så har vi varit på öppnaförskolan i Lindås det är alltid skoj.

Efter ÖF så fick jag meddelande om att mina nya gardiner har kommit så det blev till att rejsa upp till emmaboda och hämta ut dom. SUPER FINA!!!!


Jag har haft värdens äckligaste dröm inatt, jag drömde att Malin och Magnus va inne på BB och fick sitt andra barn, så jag skriver ett sms till henne där det står "god morgon, jag skriver detta meddelande av ren nyfikenhet, jag drömde att ni fick er lilla melker idag/natt och jag undrar om det stämmer???" Svaret blev: Är du synsk eller det stämmer vikt och längd.

Så jag vill säga: GRATTIS MALIN OCH MAGNUS TILL ER LILLA MELKER


Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska klara att hålla Liam uppe hela eftermiddagen...Jag får väl gå ut och leka ute men hur kul är det när det är så jäkla kallt.... Jaja Nehe nu så får det bli soffläge för en liten stund...


Ännu en gång GRATTIS MALIN OCH MAGNUS!!!

1 kommentar:

  1. Hej hej
    Kollar läget hos sin blogg-kollega, hoppas allt är bra! Kram Karin

    SvaraRadera