söndag 19 juli 2009

Vecka som har gått!!!!

I söndags så var vi och hälsade på min farmor i Åseda, grillade och hade det jätte trevligt. Men den nya veckan började mindre bra! Fick reda på lite saker som inte behövs tas upp här, men som är på bättringsvägen.

Tisdag; Det var en trevlig dag. Då åkte vi med en av skärgårdsbåtarna i Karlskrona kommer inte ihåg vilken men det gör inget, det va trevligt.

På ondsdagen så bar det av till Öland, vi fck låna min farbrors husvagn så vi ställde den på Möllstorp och stannade tills på frdag. I torsdags så hade vi en riktigt trevlig dag på ölandsdjurpark, med familjen Hult-Svensson och Jäghagen-Lennartsson, mycket roligt var det. Tack för en trevlig dag!!! :)Liam han var riktigt duktig, höll igång hela dagen utan en enda sekunds vila, gick upp vid halv sju och kom i säng först vid halv elva. När vi kom från djurparken så hämtade hans moster upp honom och så gick dom och hyrde en cykel för två. Sen blev det fika hos mormor och morfar ¨(dom har sin husvagn uppställd där)
På fredagen så fick Daniel klippa gräset när vi kom hem och sen var det vila för hela slanten. På kvällen så beställde vi thaimat gott, gott, gott!!!

Lördagen bestor mest av lugn. Regn och åska bjöds det också på. Daniel åkte ut på Törn och fiskade med sin far och bror.
Idag så har vi varit på en dagstripp från Lindås till aspö via Ronneby mindre trevligt med bilresan .

Jag har ju glömt bort det viktigaste. Liam har varit blöjfri i två hela dagar nu min lilla älskling har blivit så duktig sååå. Han bär fortfarande blöja som han säger är kallsongen men han kissar inte i den.

Detta är vad som har hänt mig denna vecka, ska försöka uppdatera mig oftare men det har inte varit på mycket dator för min del när det fina vädret har varit här. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar