lördag 4 juli 2009

Grillkväll i Karlskrona!!!

God Morgon!

Igår så var vi nere i Karlskrona och Grillade hemma hos Daniels morbror Conny! Det var riktigt trevligt. När jag hörde att det började åska här hemma så ringde jag ner till Sanna och hörde med henna vad det var för väder där nere och hon sa att det var strålande solsken, så vi begav oss av neråt. När vi kom till Spjytsbyggd så hade det hänt en riktigt otäck olycka det var tre brandbilar och två ambulanser som var på plats och räddningstjänsten fick leda oss runt på ett annat håll för det gick inte att köra förbi. Precis som Sanna sa så var det ett riktigt toppen väder! Conny hade precis startat grillen och så givetvis så kommer regnet, men som dom säger efter regn kommer solsken.

Efter en stund så tittade solen fram igen! Det blev ett riktigt toppen väder och vi hade så trevligt så.

Farmor leker med barnen!!!

Liam och Max springer runt på tomten som två yrväder!!!

Ebba, timmy och Liam!!!

En bild på alla som var där!

Sanna, Liam, Daniel, Gunilla, Jan, Erik(sannas kille) och Conny!

Jaha! Morgonen har ju börjat bra! solen skiner och det är riktigt skönt ute. Vi satt ute och åt frukost för första gången detta åter! Jag får väl passa på att njuta av solen nu medans den är här för innom kort så ska det bli regn och åska enligt www.tv4vadret.se och det ska visst hålla på tills i morgon kväll. Dom har gått ut med en Klass-1 varning. Så håll i hatten och stanna inne för det blir nog ett riktigt busväder.

Ha en bra dag för det ska jag. Nu ska jag hjälpa Daniel att sätta upp stuprören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar