tisdag 30 juni 2009

Usch fy och blä!!!

Det är inget mysigt väder idag inte! bara klibbigt och varmet!!! Usch!!! Idag så har jag varit riktigt duktigt. vid 8.30 så bar det av till dagis med Liam, sedan var det bara att kasta sig in en en annan bil MED dragkrok för att sedan köra med riset från den fallande björken till ristippen i Emmaboda. Det var inte lätt att slänga av hela det lasset med ris alldeles själv, men jag hade tur för jag fick hjälp av en vänlig farbror. Det ska han ha ett stort TACK för.

Efter det bar det av hem igen och då bytte vi bil ännu en gång...*suck*. men va gör mn inte!!!



Sedan upp till Emmaboda igen, för att åka och hälsa på Johanna och Milo, gud en så lite söting! Men min lilla Max blev så himmla stor helt plötsligt, ojojoj!!! Det va riktigt trevligt att se dom, har liksom inte hunnit med det sedan hon fick den lille gobiten....Så tack för en trevlig fika och hoppas det blir snart igen. :)



I eftermiddag så var tanken att vi skulle ta syskonkort på pojkarna, allt va helt perfekt och Liam var på ett strålande humör, hen lekte och stimmade, men sedan hände det som inte fick hända. Han föll och slog i den lilla handen, så det blev ett litet, litet, litet sår, men ojojoj vad ont han hade, det gick inte att få honom lugn så vi fick skuta på det tills på torsdag, så vid 10.00 på torsdag så ska det blir fina syskon kort. Hoppas jag!!!!



Nu håller jag på med middagen som idag blir Köttfärssås och pasta.



Ha det gott i den sköna sommer värmen, och hoppas ni inte klibbar fast

1 kommentar:

  1. Tack själva =)
    Stackars lilla Liam :-( Hoppas fingret är bättre till torsdag ;-) Ja du det lär nog bli fler fikor, eller vad tror du?? :-P
    Kram

    SvaraRadera