onsdag 3 juni 2009

Sol och regn!!

Idag så fick jag sova till 4.30 mindre kul, det va Max som vaknade då! Barnen har ju flytat upp på övervåningen och fått egna rum att sova i, så på Max rum finns det för närvarande en madrass som jag kan gå upp och lägga mig på om han vaknar. Efter fem minuter så somnade han ju om , men det kunde inte jag så jag har somsagt varit vaken sen 4.30. Barnen sov ända till 6.30 medans jag fick lite gjort på bottenvåningen.

I eftermiddag så har vi varit och fikat med Johanna och Theo. Den stackaren har ju gått över en hel dag, men håll ut den kommer nog innom kort. Hon fick ju denna dagen att gå lite fortare...kanske!!!? Jag kommer ihåg hur det känndes, en dag=en vecka usch och jag som gick över 14 dagar med Liam och 7 dagar med Max, jag tycker synd om henne. Men jag tror nog att bebisen kommer fortare än hon anar.
Vi har även köpt ett par nya skor till Liam, han började klaga på att det gjorde ont i tårna den stackaren så jag fick köra i ilfart till emmaboda och köpa ett par nya till honom.

Idag så har det varit rätt skönt ute fast det har blåst, regnat och solen har ockås varit framme, nu vräker det ner utanför mina förnster, tur att vi kom in innan regnet kom.

vi hörs hejdå!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tror inte jag skulle klara 14 dagar övertid!
    Jo tiden gick mkt snabbare när vi fick komma ut en stund, och Theo fick leka av sig lite, det är typ det viktigaste!
    Nästa gång tar vi inte vid lunchtid ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp vad snälla ni är som offra er för vår skull ;-) Haha, jag jag hoppas med vi slipper, men det är mkt möjligt att jag hör av mej imorrn om vi är uttråkade =) KRam

    SvaraRadera