söndag 31 maj 2009

Härliga Söndag!!!

Jaha då va denna veckan till sin ända!! Skönt!!!
Söndag, söndag, söndag!!!I helgen så har det varit Punk/rock festival i Rasslebyggd! ojojoj, vad vi har hört det hit ner till oss, usch vad det låter!
Söndag och MORSdag, jag fick äntligen min nya buske att ha på baksidan vid den "nya" muren som Daniel har gjort iordning, det blev supernice. Med söndag så kommer det alltid en god söndagsmiddag i Emmaboda, och det är ju inte fel det heller, det blev hasselbackspotatis, stek, och så lite grönt till det oxå. Till efterrätt så blev det en supergod rabarberkaka, med glass och grädde, inte alls dumt.
När vi fikade så passade barnen på att plaska lite i en balja som bara stod där och hade vatten i sig, så varför inte bada lite.

Och Johanna hon går hemma och vanka i lugnan ro!!! Jag som trodde att bebisen skulle kommit igår, attans oxå... Men, men. Den kommer väl när den kommer för ut måste den ju snart. Jag undrar vad det blir? En lite kille kanske eller en lite tjej!!! Vad tror ni.....???

Och så har vi Malin med familj dom myser på bortaplan men dom har ju oxå missat en riktigt fin dag här hemma idag! Vår tremometer visade 27 grader i skuggan.

Daniel han ligger och tittar på en norsk dokumentär som han retar si på för alla är visst riktigt tråkiga, hihihi, där kan han ligga och titta om han nu måste det! Det finns ju alltoid saker att göra om han nu inte vill titta på den!! citat: Det var helvete vilken drygt timme detta har varit. Visa detta en söndagskväll!!!!"

Nehe nu ska jag väl ta och göra klart mina sysslor, hoppas på att det kommer en bebis snart och så får jag väl önska Malin, Magnus, Maximilian och Melker en trevlig resa!!!

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar