torsdag 28 maj 2009

Vind, regn och solsken!!!!

Att det ska vara så svårt att bestämma sig! Antingen regnar det, eller så skiner solen och så ska det blåsa på det, vad ska man ha för kläder på sig????

Idag så har Jag varit på Tpper ware party hemma hos Emma, hon hade bakat en jätte god rabarberkaka, den måste jag ha receptet på!!!! Partyt började vid 10.30 så det blev rätt tajt med tiden för vid 11.30 skulle jag hämta Liam på dagis så det blev visningen och en snabb fika! Efter dagis så skulle vi till Emmaboda och handla men jag hann inte mer än ut ur bilen så dök Johanna och Theo upp och sa att de var på väg hit ner, så det blev till att hoppa ni i bilen igen och sedan ta en snabbhandling på Livset. Sen blev det lite fika här hemma med dom. Det var trevligt. Liam och Max fick leka av sig lite, mycket skönt.

Nu har jag suttit med den där telefonen i örat och ringt runt idag igen, men antingen så svarar dom inte eller så är dom inte annträffbara. Så jag får väl ta en ny runtringning i morgon igen.

Idag så blr det middag som mina svärföräldrar: raggmunkar det ska bli riktigt gott!!

Ha en toppen dag

3 kommentarer:

  1. Tack själva =) Det va inte meningen att våldgästa er så, förstöra er planering av handlandet och allt =) Lite mer lagom med en sån fika än och springa på fiket! Theo och Liam leker ju oftast bra, sen kan ju Theo få lite utbrott o kasta saker, men vi får jobba på det ;-)
    Ja jag tror inte heller den kommer imorrn, tror nog inte lördag heller iofs... måndag röstar jag på, tänk så smidigt att ha båda barnen på samma datum =)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Satan va du hållt igång, blir skönt emd en lugn helg? Hörde att det skulle bli fint väder dessutom :)

    //Maria
    www.frubodin.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej hopp...
    Trevligt att många vill ha recept.
    Kakan heter sylvias rabarberkaka, sök efter den, jag hittade den på matklubben.se

    Trevligt att du å max kom förbi och tack för försäljningen.

    SvaraRadera