måndag 4 maj 2009

Måndag och regn! :(

Måndag är det idag! Och det har varit ett rent av piss väder, eller inte så kul väder att vara ute i kan man ju säga. Idag så har det inte hänt så mycket, Liam har varit på dagis och Jag och Max ha varit hemma. Eller Jag har ju varit en eller två vändor i Emmaboda en gång på morgonen och då handlade jag det vi skulle ha till middagen och sedan var vi en vända uppe hos Anna Johansson och dracke en kopp kaffe. Vi väntade ut att F.H skulle öppna för jag va ju tvungen att köpa lite kläder till Max som han skulle få när han fyller år, det blev ett par shorts och en t-shirt samt en Jacka och då kunde jag ju inte låta bli att köpa en lika dan jacka till Liam, som han får när Max ha fått sin.
I eftermiddag/kväll så har vi varit och lämnat det sista av skorstenen på miljöstationen, Daniel sa att han brukar aldrig på någon hjälp när han kommer dit så han gick och slängde allt som inte va av tining eller kartong så jag fick ta det, Han fick ingen hjälp medans jag inte behövde göra ett handtag mer än att bära ut det ur bilen, hihihi.....
I morgon så blir det fika, med dom som brukat fiak antar jag, men vi vet inte riktigt hur vi ska göra, med tanke på det osadiga vädret som har vair idag så får vi vänta och se.

Såg på vädter nu att det ska vissa regna hela dagen så vi får nog vara inne hos någon eller på ett fik.
Nu ska jag ut och kilppa gräset, ha en trvlig kväll.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar