söndag 24 maj 2009

Sommar, sommar, sommar!!!!!





God kväll gått folk!


Måste uppdatera mig lite om vad jag gjorde igår, det va riktigt trevligt! Igår så var vi hemma hos Jonna och Wille och grillade, Putte och Emelie var oxå med. Det var frösta gången som vi gjorde hemmagjord potatissallad, och det va inte helt fel det. Tyckte synd om Jonna dock som hade ont i sitt huvud fortfarande och att hon fick stå ut med ett helt galet gäng med fulla "gubbar" som satt och diskuterade på rätt hög nivå. Så jag gav henne lite massage! Hoppas att du känner dig bättre idag???!!! Wille han önskade en lit till Daniel som dom för hoppningsvis kommer att spela i morgon på P4 "mera bruk i baljan boys" det kommer att spelas någon gång mellan 9.00-10.00, vi får väl se, blev kanske ett litet fel men, men.


Alla sitter till bords och ska njuta av maten!


Detta var det som det bjöds på!


En het diskussion på går!!


Putte tar sig en funderare!!! :) :) eller????


Idag så har vi varit i Växjö och flyttat på Josses saker, sedan blev det en sväng till Maxi för lite shopping och så en hamburgare på Oxgrillen i Växjö, gott, gott, gott...

I eftermiddag så har barnens mormor och morfar varit här och firat Max lite det blev en tårta som jag slängde ihop lite fort, inget avanserat utan bara en liten snabbtårta. Han fick en bobbycar, röd, så att dom kan hålla reda på vems som är vems.

En liten tårta!!



Idag så har det varit riktigt skönt ute en riktig sommardag. Super
Nu sitter man här och funderar på om Det har kommit någon liten bebis i familjen hult/svensson, det känns som att dom är inne på BB, fast det är ju barar min magkänsla som säger det men vad vet jag!?


Ha en trevlig kväll!!!

1 kommentar:

  1. Sorry Nettan, men visst dagen är inte slut än! Inatt drömde jag att jag skulle åka in ikväll, men att den föds efter tolv nån gång så det blev den 25:e, men jag tror ändå 26:e =)
    Har putsat fönster idag så det kan ju hända ;-)
    Nä, men jag hör av mej när det händer nåt, kan ju dröja 3 veckor till :-P
    Kram

    SvaraRadera