tisdag 12 maj 2009

Hallå Hallå!!!

Idag vaknade vi vid 7.30, paniken spreds sig i mig, jag hade en del att göra på morgonen innan jag skulle lämna Liam på dagis och innan vi skulle vara på kyrkis. Men jag tror inte att jag missade något av det jag skulle göra. Iväg till dagis och sedan vidare till kyrkis, det va rätt så lugnt på kyrkis idag tycker jag, lite lagom med folk. När jag litter och pysslar så ringer min mobil, det är dom som ska köpa vagnen, dom va redan hemma hos mig, så jag fick lägga allt jag gjorde och köra hem, så nu har jag en vagn mindre, skönt, nu ska vi bara ta oss in till stan för att köpa en lite mindre och smidigare vagn till Liam som alltid få ligga i bilen, det blir mer sällan som han sitter i vagnen.

När jag hämtar Liam på dagis så möts jag av en ledsen lite kille, han hade tydligen cyklat omkull, men det va bara två små, små sår på ena handen, men ojojoj va ont det gjorde. Han är rätt rolig för han säger att han vill ha plåster, men när man tar fram det så springer han för att han inte vill ha det på sig. Han grät hela vägen från dagis till bilen, så när vi kom in i bilen så satte jag på honom en vante och då gjorde det inte ont mer.
Nu ligger båda barnen och sover och jag tvättar och sitter vid datorn, det är rrätt skönt när dom sover sammtidig för då hinner man göra lite här hemma. Men nu är nog min tvätt klar så jag får nog ta tag i den.

Ha en fortsatt trevlig dag Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar