måndag 18 maj 2009

Faaannnn!

Va jag är duktig! Jag har idag städat av båda mina hallar grundligt och då innebär det att jag ha skurat från topp till tå, har även börjat städa av i köket, ha skurat över, i och på skåpen, sammt bakom, och under spis och kyl.

Idag så har jag varitoch skrivit in mig på komvux, jag ska börja läsa där i september två av mina tentor ska läsas upp men det hindrar ju inte mig från att leta jobb, det hade ju varit en dröm om man hade ett, men det har jag ju inte tyvärr, men jag letar å letar å letar, men det finns ju inga. :(

På onsdag så blir Max 1 år, ojojoj vart har tden tagit vägen??? Men vi få fira honom redan i morgon för Daniel ska ända till Vimmerby och jobba på onsdag och kommer hem först vid 19.30 så det blir lite sent.

Ha det bra Kram

2 kommentarer:

  1. ojoj håller med, var har tiden tagit vägen... Hoppas ni får en bra dag

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Vad ska du läsa på komvux? Är också lite sugen...

    SvaraRadera