torsdag 27 augusti 2009

Lite uppdatering skulle kanske sita fin, fint!

Jag får väl ta och uppdatera mig lite, det var ju ett tag sedan!

Vad har hänt här då, jo i Lördags så var det ju 50-årskalas, det blev riktigt kul, det som va mindre kul det var väl att jag fick stå upp på scenen med min kära far och läsa alla kort som han fick till presenterna, men det gick ju bra det med.
På måndagen så var Daniel hemma fårn jobbet för att han skulle på intervju på ITT, så nu går han och väntar på att dom ska höra av sog om hur det blir. Jag har nog aldrig sett Daniel så nervös som när han skulle dit, men det släppte sen. I Tisdags så var jag på arbetsförmedlingen igen, på ett möte med Göran och det gick väl bra, hoppas jag jag fick hem en jäkla massa pappaer som jag ska fylla i så for jag har sökt ett jobb, vilket jobb det är, kontaktperson, telefon, om jag fick det och så vidare och så vidare. I tisdags så var det första dagen gången som Liam och Max skulle äta på dagis och så skulle MAx även sova där, när jag kom för att heämta dom så hade Max precis vaknat och Liam stod ute och målade ett av planken, det blev sååå fint tyckte han.
Igår så var jag och fiakde med Johanna och Milo, mycket trevligt. När vi satt där så dök Malin upp(Lindås Malin). Idag så har Barnen varit på dagis mellan 8.30 och 12.00 så mat blev det serverat idag oxå,jag tog en tripp till Emmaboda efter lämningen, körde till Lövgatan 4 och drack kaffe sen körde vil in till cemtrum, jag gick in på AF och JOhanna på GuldUlla, efter det så gick vi till Café Emma och tog en kopp kaffe, Fy fan vad jag hatar stt vara arbetslös jag kan inte fatta hur folk kan njuta av att gå hemma, usch.
Glömde ju att säga det vi håller på att renovera om i hallen igen!

Här kommer lite bilder:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar