lördag 8 augusti 2009

tjoooohooo!

Fy fan va kul jag hade på Cassa!!!Det var lagon mycket folk och jag var rätt så på gasen! Men jul hade jag! Fredagen va mindre kul! Jag har varit bakfull förut med detta slår allt! På morgonen så var det toaletten som gällde! usch... Liam ståd och klappade mig på ryggen och sa "mamma är sjuk, kramas" så söt bryr sig om sin mamma!!! Sedan så la jag mig på soffan på altanen och där låg jag med längbyxor, en tjock tröja och täcke men jag frös något fruktansvärt, fy fan! Det gick åt en hel del vatten.... =)
Vart jag än fäste blicken på så försvann det från mitt synfällt, Vid kl. 15.00 så kännde jag mig fortfarande onykter jag fattar intedet. Det som jag tycker va meste äckligt va nog att jag inte kunde fästa blicken på något på hela dagen, det va först nu i eftermiddag som jag kännde mig som en människa igen.
Men även denna dag så har det gått åt en hel del vatten.

Idag så är det Daniels tur att gå ut och roa sig, han är med sitt gamla gäng i Vissefjärda och fira en vän som har fyllt 30, så vi få se hur han mår i morgon, hihihi.

Ha glömt att såga det jag har tagir till snusen igen, jag vet detär dåligt men det gick inte jag var som ett argt bi! måste försöka igen, Det ska bara gå har jag fått för mig men den gånge tänker jag inte säga något till någon.

Ha en trevlig kväll kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar