söndag 16 augusti 2009

Måste bara skriva!

God kväll!
Denna helgen så har vi firat min svärfar, vi bjöds på ett litet (julbord)) det var inte helt fel, men det var lite jobbit för jag får ju inte äta så mycket som jag brukar göra, men jag klarade mig fin, fint. Efter maten så blev det självklart tårta och hur svårt var inte det, min favorit, typiskt. Men en liten bit blev det.

Jag har fått en riktigt stor kille nu, Lian har blivit blöjfri även om nätterna nu han har blivit såååå STOR.

Idag så har Willma varit här och lekt det tyckte han va riktigt kul dom körde bil, blåste bubblor, ritade och var uppe och lekte. I morgon så börjar min lilla kille på dagis det ska bli så kul att få se hur det ska gå, men huuuuu han har oxå blivit sååååå stor, suck.....

Nu så sover barnen och jag och Daniel ska ta och sätta oss i soffan och titta på en film vi har hyrt.

Jag hoppas att kyrkis börjar på fredag för då är dagiset stängt här i Lindås och jag hade tänkt att jag skulle gå dit då.

Hoppas ni har haft en bra dag. Kram

1 kommentar: