tisdag 1 september 2009

Besatt!!

Måste villigt erkänna att jag har blivit besat av "Twilight" Nu har jag suttit och beställt alla böckerna som det kommer att bli film av senare. Det ska tydligen komma ut en femte bok oxå men den är inte släppt än. Jag har även bokat biljetter till filmen New Moon som kommer att gå den 20 November och den ska vi gå på! Det är evighetersen som vi var på bio så det ska bli skönt. Frida har lovat att hjälpa till med barnpassning. De två andra filmerna släpps 2010 och 2011 och gissa om jag ska gå på dom. JAAAA!!!

*Twilight
*New Moon
*Eclipse
*Breaking Down
* en femte film som inte jag vet vad den heter.

Nu sitter jag här vi datorn och leter jobb och hur träkugt är inte det. Daniel ligger och soffan och väntar på att klockan ska gå för han ska till ITT och göra ett utandningstest för att se om han får jobbet på ITT, men det tror jag inte är några problem. Så snart har jag kanske en Flygt arbetere och inte en murare.

Barnen är på dagis och det är så lugn och tyst här hemme. Ha en toppen dag kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar