söndag 20 september 2009

Ojojoj!

Det var visst ett tag sedan som jag var här och skrev, fick lite klagomål på det igår...

Så nu får jag ta och uppdatera mig lite.
Vad är det som händer i min vardag? Oj, vi har renoverat färdig hallen, nu är det bara elementet kvar som ska målas! Daniel jobber för nuvarande på ITT han har en vistidaanställning till den 29 november, sen får vi se om han blir kvar eller går tilbax till murandet igen.
Jag själv håller på att läsa mina Twilightböcker, jag är inne på min tredje bok just nu som snart är slut och då är det dags att börja med den fjärde =).
Barnen som leker och bråkar om vart annat när dom inte är på dagis mår som två prinsar. På Tisdag så är det dags för fotografering, vi frå väl se hur det ska gå.

Just nu så har jag bakat 64 bullar, det ska smaka riktigt gott med det lite senare ikväll.
Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med mina pojkar. Ha det toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar