onsdag 30 september 2009

Tjollllllahopppp!!!

Hej hopp! Nu har jag vaknat till igen! Ha varit rätt dålig på att skriva i min blogg, ska försöka att bättra mig, men jag kan inget lova!! =)
Vad händer med mig och min lilla familj??? Jodå det är toppen! Idag så har jag och Dniel varit i Kalmar han har varit inne på den radiologiska kliniken, eller hur det nu stavas... Skulle ta lite kort på lugorna. =)

Nu har jag tyvärr om jag sjäv få säga det läst ut mina älskade böcker =( Saknar mina små läststundre på kvällarna, men jag har hittat mig en anna hobby för tillfället, men det tar ju slut det ocå. Nu blev ni lite nyfikna va??? Vad kan det vara som Nettan gör nu???

Jo jag har börjat virka!!! Hihihi Jag håller på att virka mössor till pojkarna hahaha vi får se hur det går! jag lägger in bilder på dom när dom är färdiga!!!

ha det toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar