lördag 5 december 2009

lite uppdaterring kanske vore på sin plats!

Hej hopp!
Äntligen har jag fått min dator! Som ni kanske har märkt så har jag inte varit här inne och skrivit på ett tag. Det beror på att min dator en dag inte vill starta, så jag har fått skirva lite från min mobil och det är inte så kul! men i torsdags så fick jag min nya en dag för tidigt men vad gör väl det, nu har jag ju hunnit med att lägga in det jag ska och fått ordning på det.
Men vad är det som har hänt här hemma??
Jo, Liam har fyllt tre och ja, jag har ju oxå fyllt år.
Liams födelsedag och kalas: På årsdagen så firade vi honom med mor och farföräldrar, moster och morbror, till det kalaset hde jag bakat en tårta som hade formen 3. På söndagen så var det dags för barnkalas och då hade Liam beställt en traktortåta av sin mor så det var bara att sätta igång å baka igen det kommer bilder på tårtorna. Jag beställde givetvis marsipan från emmagården, men det blev inte riktigt dom färgerna som jag beställde, jag beställde grön, svart och vit och det fick jag men det hde blivit lite lite svart och lite mycket vit så jag fick blanda ihop dom till en grå, men det blev inte alls fel, det blev riktigt bra. Han fick jätte fina paket och han blev glad för allt och takcar så jätte mycket!!
På tur här näst va ju jag och vad jag fyllde får ni räkna ut själva! Då hade jag latmasken i mig så då blev det en betälld tårta från fenix en "tv-tårta" hur god är inte den!!??

Idag så har vi varit inne i Kalmar och handlat jag köpt mig en väska till datorn och så handlade vi alla julklapper till barnen, nu har jag bara julklappen till Daniel kvar och jag vet vad jag ska köpa nu ska det bara göras!

Nu är det Robinson och sedan en film!
Ha en toppen kväll kram på er!





1 kommentar:

  1. Trevligt med lite uppdatering.. Fina tårtor hade du oxå fixat. Ha de gut....

    SvaraRadera