måndag 28 december 2009

snart bra igen!!

Jag har nog glömt att skriva om mitt pekfinger, för en vecka sedan så skar jag mig rätt illa i mitt finger mitt på pekfingrets insidan ingen mysig syn för ögat. Jag fick det omplåstrat och åkte till VC dagen efter, dom tittade på det och konstaterade att ingenting hade gått av i fingret, återbesök den 23 december. Det 23så tejpade dom om det och sa att vi skulle nog ha sytt detta såret för då hade det läkt mycket fortare, men det är inget vi kan göra något åt idag, det fick tejpas och plåstras om. återbesök den 28. Idag så har jag varit där och ännu en gång tejpat om det men idag så såg det riktigt fint ut men det som är äckligast är nog att när jag böjer på fingret så blir det som en bula på insidan av fingret så jag kan inte böja in det hela vägen, men det kunde dom inte svar på varför det var på det lilla viset. Nu ska jag gå tejpad i 4-5 dagar till och sedan så kan jag ta av tejpen själv och bara ha ett plåster på tills jag känner att jag inte behöver ha det längre.


Nu sover Max och Liam tittar på tv, och när Max ha vaknat så ska vi gå till villagatan och drick lite kaffe. hoppas ni får en trevlig dag kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar