torsdag 21 januari 2010

Holland nästa!!

Idah så har min kära syster åkt ner till Holland för att hälsa på hos Rasmus och Sanna, där ska hon vara till på måndag. Lite orättvist tycker jag, hon får bor gratis och gå på folboll gratis. Men det är hon värd.

Idag så har jag varit och fikat med Johanna och Milo på Café Emma, mycket trevligt! Det har inte blivit så mycket av den varan för tillfället, fast det sparar man in lite pengar på...I eftermiddag så var vi och lekte med Sofie, Melwin och Malte och så blev det en fika där oxå, mycket fika idag. Efter en trevlig fiak på Pilgatan så bar det av till Torggatan för lite middag hos mor och far, gott, när man slipper laga det själv, fast jag bliv ju lilla tvungen att laga mat till Daniel så han har när han kommer hem men han får bara makaroner och korv!

Nu så ska jag ta och sätta mig i soffan och mysa med Liam Ha en trevlig kväll Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar