söndag 24 januari 2010

vilken helg....

det har varit! ifredags så var Daniel ledig, med tanke på att han jobbade eftermiddag. Så vi tod det lugnt städade lite, och hälsade på hemma hos Jan och Gunilla. När vi kommer dit så är David, Angelica och Rooney på väg, med sig har dom Angelicas systerdotter, Bella. Vi fikade med semlor och pratade skit. Efter fikat så blev det runda runt ITT med Josse. Lördagen var den längsta dagen i mitt liv, Vet inte riktigt vad det var med Daniel men han läg bara på soffan och häckade hela dagen, usch det är inget kul... Det blev en pizza på kvällen. Idag så har vi varit på vår vanliga söndags middag hos Jan och Gunilla, där bjöds det på biff, potatismos, sås och grönsaker, efterrätten var ju inte helt fel den heller, Semlor!!!
Ikväll hoppas jag på att det blir en runda runt ITT igen, det är riktigt skönt med dessa rundor man får ränsa hjärnan och prata av sig... Nu står pojkarna i duschen, Daniel ligger på soffan och glor på dumburken, jag laddar in mina bilder på extrafilm så jag kan frmkalla dom, det tar lite tid det var visst en hel del kort som inte blivit framkallade hela 979 bilder, ajajajaj det kommer att svida i plånboken lite...

Jag har även sökt en hel del jobba denna helgen oxå börjar bli riktigt trött på det nu det ha ju blivit en del jobb sökta under mina 5,5 månader. Men nu får jag nog ta ta i mina pojkar så dom blir klara.

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar