söndag 10 januari 2010

Usch vad jobbigt!!!

Applåder till alla dom föräldra som klara av att gå hemma med sina barn hela dagarna jag fattar inte hur ni orkar, jag har haft två barn och en sambo hemma nu i tre veckor och fy fan vad det ska bli skönt nu när allt börjar igen, jobb och dagis, jag bara längtar. Idag så är vi hundvakt åt svärföräldrarnas labrador Ebba, vi har varit och matat fåglarna det är inte klokt vad fåglar det är här nu, skulle alla dom bli mätta så skulle man behöva ha 30 limpor med bra minst.
Ikväll så ska jag ut och gå med Malin det ska bli riktigt skönt att få prata av sig lite. Nehe nu ska jag försöka få maten klar och sedan blir det soff läge. ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Snälla får jag låna den??? Jag spricker av längtan att se den =)

    SvaraRadera
  2. När du skriver så blir jag nervös ha ha jag hade tänkt gå hemma ett tag men vi får se hur länge man orkar ;) kramar på er
    //Maria www.frubodin.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej det är tur man har sin stund på kvällen då man kommer ut på sin prat runda kram

    SvaraRadera