lördag 2 januari 2010

ojojoj!!

Ojojoj! Jag har nog glömt skiva om mitt knä här inne! Det hela hände för ca en vecka sedan, jag började få ont men tänkte inte mer på det utan jag linkade mig fram som om ingenting! Men den 30 december så var vi i bowlinghallen och slängde några klot. När vi kommer hem och sätter oss ner så känner jag hur mitt knä svullnar upp och jag får riktigt ont, så dagen efter så uppsöker jag vårdcentralen och där sa dom att det var mitt ledband som var glappt hur nu det kan gå till.... så jag smörjer, lindar och hoppar på kryckor om jag ska gå längre rundor.










Idag har jag ondare än innan men jag får väl stå ut tills på måndag, så då blir det nog ännu ett besök på vc.

2 kommentarer:

  1. Men lilla Nettan då! Du o Andreas kan ju samåka till vc på måndag, han ska med dit med sitt knä :-P

    SvaraRadera
  2. Det va innebandyn i början av November, så det är ett tag sen... Det har blivit värre igen, han kan ju inte vil från innebandyn vettu, då får man skylla sig själv!

    SvaraRadera