måndag 22 februari 2010

1 Mars

Den 1 Mars så börjar jag jobba det ska bli riktigt skönt... Sitter nu och försöker att få ihop ett månadsblad till de äldre så att dom vet vad som kommer att hända om dagarna, inte det lättaste. Jag får ju sitta och ringa runt och se om det är något som är inbokat eller om jag måste boka in något nytt. Så i denna stund så sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa. Hoppas att det är något bokat så slipper jag sitta med det, orkar, orkar inte. Så man kan ju säga att jag redan har börjat jobba lite fast jag ändå inte har det, men det är ju en hel del att göra innan jag börjar oxå. Snart så ska jag åka upp till emmaboda och handla lite så vi kan få lite mat i magen det blir isterband och potatismos, mmmmmm. Ha det toppen i snön, det ska visst komma 20 centimeter till idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar