fredag 5 februari 2010

Jobb, jobb, jobb!!!

Fy fan vad kul jag har haft nu i två dagar! drt har varit riktigt skönt att få jobba igen, bara släppa alla dessa sysslor och åka iväg och ränsa huvudet, fast jag måste ju lära mig en del saker oxå.
När jag kommer till jobbet i torsdags kväll så, det första dom gör är att fråg mig om jag kan jobba lördag kväll och söndag dag och självklart kan jag de. Och så på måndag så ska jag lära upp mig i Emmaboda på Nygatan det kommer att bli något nytt för mig, där jobbar dom med utvecklingsstörda, man måste ju prova på något för att se om man tycker om att jobba med det eller inte, fast i hemtjänsten trivs jag som fisken i vattnet trodde inte att det skulle vara så kul som det va.

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv och mysa med Liam. Max han sover redan. Ha en undrebar kväll och helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar