måndag 15 februari 2010

kvällspromenad.

Jaha idag så har jag inte gjort så mycket, men det har ändå blivit en del gjort! På morgonen så var jag och handlade och stötte på Johanna och Milo som då var klara men gick ännu ett varv inne i affären och häll mig sällskap, Tack för det!!! Sen blev det kaffe på Lövgatan inte fel alls, alltid kul med trevligt sällskap och kaffe. Sedan bara det av hem med matvarorna och sedan var det dags att hämta hulliganerna på dagis.

denna vevckan så jobbar Daniel eftermiddag, mindre kul =(

Som sagt så jobbar daniel ef och det är måndag så barnan måste ju bara testa mitt tålamod till fullo, men dom lyckas inte så bra denna gången heller, försöka irritera mamma men det går inte, efter middagen och en himmla massa spring så tog vi bilen till Emmaboda och åkte till mor och far, drack lite kaffe där också, fast jag fick sätta på det själv, men det smakade ju gott då =)

klockan rusade iväg och så var det dags att åka hem, Max somnade på en gång och Frida och mamma har suttit här med Liam så jag fick gå ut och gå med ännu ett trevligt sällskap Tack Malin!!!!
Nu sitter jag här och funderar på vad som händer i vecka som kommer, jo imorgon så är det klädparty Me and I, hoppas bara jag kan få tag i en barnvakt så jag kan gå på det, alltid kul att köpa kläder, det var ett tag sedan som jag var på ett, det är inte så mycket klädpaty eller något party över huvudtaget, så det ska bli riktigt kul.

Nu ska jag snart försöka få min stora son i säng ett sotrt problem idag han är inte alls redao för sängen om han själv får säga det. ha det toppen Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar