fredag 12 februari 2010

Usch vad det är tråkigt!!!

Jaha nu har jag varit hemma två dagar utan att jobba och fy vad det är jobbigt, att bara gå här och vanka av och ann tur är väl det att jag har Malin hemma som jag kan få sällskap av, Efter att ha jobbat nu i sju dagar på raken så är det inte någon höjdare att var hemma.... Hoppas att dom behöver hjälp av mig inom kort så jag slipper sitta här hemma och glo in i väggen.

Idag så har jag varit inne hos ortopeden och kollat in mitt knä, med tanke på att jag har haft ont i det till och från en längre tid och att det svullnade upp så in i bomben... Det dom kom fram till var att jag har överrörliga knä, så det är något som jag måste lära mig att leva med och hantera.

Nu så sitter jag här framför min dator som jag nästan alltid gör när jag inte har annat att göra, väntar på att Let´s dance ska börja så jag kan krypa ner i soffan och mysa....

Ta det lugnt i snöyran, kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar