onsdag 3 februari 2010

JAAAAAA!!!!

Äntligen så börjar det hända saker i mitt liv! Jag har varit hos Ann-Louse Nylander idag olm extraarbete inom LSS och jag ska på introdiktion på måndag, sedan så ringde jag till hemtjänsten och jag ska dit i morgon och lära upp mig på nytt, det var viss rätt många av dom som jag redan har jobbat med men några nya var det. JIPPIIIIII Jag bara älskar det att få jobba fy fan jag kommer att njuta varje sekund på jobbet.

Jag pratade med Malin idag på morgonen hihi hon hade varit och lämnat Wilma på dagis och när hon skulle hem igen så hade plogbilen varit och plogat på flygtvägen så det var en stor vall vi utfarten till ´dagis så malin tog väl antagligen fart och skulle försöka köra över vallen men ble visst hängvade på den istället hahaha, Tur det finns hjälpsamma män ute i samhället som hjälper en kvinna i nöd. skull velat vara en liten flug på henns axel när detta hände.

Nehe nu så ska jag förbereda maten men vi hörs!!!kram

1 kommentar:

  1. Grattis! a skoj för dig! Som du har kämpat, hoppas du få jobba mycke nu då å komma högt upp på las listan så du snart få ett fast jobb:) kram

    SvaraRadera