fredag 27 mars 2009

Fredag Eftermiddag!!! Mora Träsk i kväll!!!

God Eftermiddag!
Idag så har vi varit på kyrkis det va inte så mycket folk helt lagom...
Det va 5 mammor och 1 pappa så det blev en lugn fika skönt! Idag så har jag pysslat på kyrkis, jag och Johanna gjorde påskharar, min ligger kvar i bilen så det få bli en bild lite senare.
Ikväll så drar vi till Kalmar för Liams idoler är där MORA TRÄSK ska bli kul och se hur han reagera när han få se dom livs levande, Johanna frågade honom om han skulle se Mora Träsk idag och då svarade han "på Kalmar" hihi!
Nu ligger båda pojkarna och sover så sött och jag sitter och tittar på tv men får nog snart ta tag i Lite sysslor...
Jag anntar att Jessica ligger inne på BB och förhoppningsvis gosar med sin lilla bebis, Johanna lovade att höra av sig så fort Jessica hörde av sig...
Jag återkommer när vi ha varit på Mora Träsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar