lördag 28 mars 2009

Staket, kräk, mörker och Fotboll!!!


Hej å hå, Spika på!!!
Va duktiga dom är!!
Det färgiga resultatet blev riktigt bra!!!


Ojojoj vilken dag!
Idag så har vi fått upp vårt staket, det blev toppen bra, bättre än jag förväntat mig!!! När Jan och Daniel blev klara, så kände Daniel att han blev matt i kroppen och det gjorde Jan också så vi trodde att det bara va att dom va utarbetade med tanke på veckan som varit...
När vi varit och fikat hos Svärföräldrarna så åkte vi en runda til Vissefjärda och kollade till gravarna, när vi kommer hem så blir Daniel ännu sämre och går och lägger sig på soffan, jag hackar på honom om att han är vek men efter två timmar så börjar det, han springer till toan och spyr, usch, fy och blä. Det blir inte en gång utan flera gånger han få ta satts och springa...Jag får panik och går in till Christer och sväljer 15 vitpepparkorn så är det bara att hålla tummarna på att jag slipper det denna gången.
Sen va det dags att släcka ner huset, vi gjorde det och det va riktigt mysigt fast tv:n va ju på så vi fuskade lite.
Nu ligger jag här med tre sovande pojkar och jag tittar på fotboll, Sverige - Portugal, spännande, "Heja Sverige!!!"
Det blir nog en hådr match tror jag men det är bara att hålla tummarna ännu en gång för att vi vinner!!!
Ha en trevlig kväll jag ska njuta av lugnet och fotbollen!!!!

2 kommentarer:

  1. Va fint det blev! Iaf det man ser av det =)
    Usch och fy för kräksjukan! Hoppas ni andra klarar er! Hur orkar du glo på fotboll :-P
    Hörs i veckan!
    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!
    Var faktiskt ute å gick i dag och tog vägen förbi de fina staketet, blev ju jätte fint, duktiga karlar...

    SvaraRadera