tisdag 10 mars 2009

vad vore en bal på slottet!??!!??

hejhopp!
Idag ha det varit fullt upp!
Vi började dagen med att stressa ut för pappa ringde vid 8.15 och sa att han va på väg med ett lass fyll så vi kan börja med staketet någon gång, efter det bar det av till dagis lite senare än vanligt (8.40) men, men. Liam flög ut bilen och sprang in. Näst på schemat va Kyrkis i emmaboda och när jag kom upp till emmaboda så kom jag på att inte Max fått sin hostmedicin så å fick vi åka till tant Anna och hämta lite där och då blev vi sittande ett liten tag. Tur vi va ute i tid. Sedan blev det kyrkis till sist och när vi kommer dit så får man den trevliga överasknigen om att Ingrid inte va där men, men, vad gör man hon va visst på möte. Vid 11.00 så va det dags att åka och hämta Liam på dagis igen, 14.00 så kom Adam, amanda och Lotta och lekte och vid 16,30 så bar det av till barnkalas hos familjen Zeliath. Melvis fick en byggsats i lego. Nu så har jag äntligen satt ner röven i soffan med datorn i knät sammtidigt som jag kollar på bygglov, (suck).
Jo sen måste jag ju Gratulera Markus och Jennica till nytillskottet det blev en luten tjej som jag redan visste sedan länge.(redan när hon sa att hon va gravid). hihi jag hade rätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar