tisdag 17 mars 2009

Hur har helgen gått???

Jaha det va ett tag sedan som jag va här inne och informerade så jag ska försöka skriva ner lite om helgen!
Fredag: jag vad gjorde vi i fredags, vi tog det mest lugnt och salppade framför tv:n och åt gott. Det va ju Så Ska Det Låta och det är ju alltid trevligt at titta på.
Lördag: Usch vilken Lördag, Dagen började med att vi fick ställa kloclorna för vi skulle vara inne i Kalmar hos min farbror vid 9.00, för Daniel skulle hjälpa honom att laga upp hans skorsten, det gick ralativt snabbt så vi kom därifrån runt 10.30. Och så blev det hemfärd på vägen ham så stannade vi til i Nybro och sprang in på ÖB. Hittade ingte kul där. Väl hemma så var det bara att börja tvätta av barnen och oss själva, på med rena kläder och så iväg till Svärmor och svärfar skulle vara där vid 13.30, för att fira David som va hemma på besök, där bjöds det på Grillat kött, kyckling, hemma gjord potatissallad, melon, sallad, majskolvar, bröd, marängtårta och kaffe. Gott, gott, gott. Vid 17.00 så va vi på väg ingen till nästa ställe min brr har ju fyllt 15 så det va kalas även där men dom hade redan ätit när vi kom dit och det va ju bara tur för jag kunde inte få ner en matbit till. Men Tårtst fick jag ner, det va tevetårta, gott gott gott...Sen gåkte vi hem. Vi var hemma igen vid 20.30.
Kollade på meloifestivalen, den va bra fram tills det va dags att utse vinnaren.... Vad va det som hände där???? Hur kunde det bli så??? Vad tror ni om den i Moskva. Jag tyckar att Pihlman och Pål Med Tingaling kunde vunnit, dom va mina favoriter.
Söndag: Ja i Söndags så va hela familjen ute på tomten hla dagen, vi håller på att göra ett staket så jag kan vara ute på tomten i sommar utan att vara helt hispig.
Inatt så har Max haft 40 graders feber så vi får hålla oss inne så mycket som det bara går och så blir det inget kyrkis för oss idag.

Ha en toppen dag kram

1 kommentar:

  1. Tja! Hoppas lillgrabben piggnar till snart. Kanske fika på måndag? Kan ju ha en hemmafika kanske? Jag är ju ledig i helgen så jag kanske kan ta på mej att städa så kanske vi kan va här. Vi får se, vi får se... Det är länge tills dess!
    Ja det va fullt ös på kyrkis idag, men Malin och jag redde ut det ganska bra ändå tycker jag! Tyckler det bara blir mer o mer folk där... snart får de ta och fixa ihop babycafet på riktigt tycker jag!
    Vi höres. Du vet vart jag sitter!
    Kram kram

    SvaraRadera