måndag 23 mars 2009

Vad nu då???

Hejhopp!
Idag så va Liam tillbax på dagis igen, skönt. Han har liksom gått mig lite på nerverna och bara hittat på en massa bus hela tiden. När jag hade lömnat av Liam på dagis så blev det ett trevligt besök på Café Emma, som innebar fiak för hela slanten, Med oss va Johanna och Theo och Jessica och sebastian, det va jätte trevligt tjtjer. I eftermiddag/kväll så har vi varit ute och hållt på i trädgården jag har tagit bort en del buskar och Daniel har krattat jord, men så helt plötslit så började det att snöa!!?? Usch inte kul nu när det har varit så fint väder hela dagen och det har ju inte varit så kallt heller, så jag blev rätt snopen när det kom snö.

Middag idag: Potatisgratäng och fläskkottlet. Mmmm

Vi funderar på att boka oss biljetter till Morakresk i Kalmar, få nog göra det i morgon....

Nu så ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig i soffan och titta på "bolibompapa".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar