onsdag 4 mars 2009

vad har jag gjort?????

Hmmm hon är ju helt störd! Vad har jag gjort jag kommenterade ett kort på hennes dotter och hon tog det som en pik "va duktig hon är som hjälper mamma att städa" Hur uppfattar du det???
Jag tar det inte som en pik. Men men har man problem så har man. Bara för att jag skrev så blockerade hon mig på bilddagboken är det så jävla farligt skrivet av mig eller???
Jaja inte ska jag haka upp mg på en sådan liten sak vad gör det om jag ha henne på bilddagboken eller inte men jag undrar bara vad det är som är så farligt med den kommentaren!!!????

Igår så hade jag Me and I party och då blev det två tröjor till pojkarna med traktorer på och så ett par byxor till Liam fast i slutänden så blev det inte så dyrt. Jag kommer att ha ett nytt party i April en torsdag förmiddag för er som är intresserade. Jag hoppas att Johanna inte jobbar då! eller??
Men vilket datum det blir vet jag inte ännu.!
Ha en toppen dag I det fina vädret puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Ja det är ju lite svårt att veta om jag jobbar om du inte bestämt datum än ;-)
    Tisdagkvällar går ju alltid bort för min del, och varannan torsdag... annars ska det va ganska så lugnt tror jag! Bokar du ett party till när jag jobbar så är du inte min vän mer!!! Haha! Vi saknade er på fikan idag! kram

    SvaraRadera