fredag 24 april 2009

Äntligen Fredag!!!

God morgon. Idag så är det en dag men många måsten! Nu på morgonen så ska jag på utvecklingssamtal för Liam på dagis, ska bli kul och se vad som har hänt sedan sist. Sen bär det av till kyskis en liten stund. Efter det så hämtar jag Liam och så drar vi till affären och inhandla det son vi ska äta ikväll och till klastet i morgon. Daniel fyller år i morgon så det blir inget stort, vi ska grilla lite och så ska jag baka en tårta. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till honom, är det någon som har nått förslag????

Daniel och Jan ska bugga upp en ställning på taket så i morgon så ska Danile börja riva skorstenen, för att nästa helg göra en ny, han har nog myror i brallan ellet nått i den stilen. Han har renoverat på detta hus sedan vi flyttade in och det ser ut som att det aldrig tar slut.

Nehe nu kan jag inte sitta här och pladdra mer måsta göra oss iordning för dagis nu men har en bra dag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar