måndag 20 april 2009

USCH!!!!

Får man säga så om sina barn!
Idag så har Liam varit för överjävlig jag vet inte hur många gånger jag ha fått gå ut utr rummet och räknat till 10 för att han gör tvärtemot vad jag säger! Jag antar att det är det som kallas för tre års trotts eller????
Och sen har jag en liten Max som går nu men när han kommer till något hinder så faller han och då blir han skit förbannad och bara skriker rätt ut!
Vad ksa man göra???? Jag blir så trött!!!
Inatt när jag fick sova för barnen så va det Loke som röjde loss nere vid mina fötter så jag inte fick sova.....
Nu har vi varit ute och lekt av oss en stund och jag hoppas att det blir bättre nu!!! Fram till smiddagen är serverad och uppäten sen drar dom väl igång igen.

Middag: potatis, fisk och smögensås, Liams favorit han äter som om han aldrig ha fått mat förr.

Ha en toppen dag
Kram

2 kommentarer:

  1. Du måste skriva att man får extra mycket sömn när man har två barn! ;-) Jag kommer inte va en bra människa om jag inte får sova!!

    Nä helt ärligt så tror jag inte det är vattenkoppor... Han har ett par små prickar, men det är bara små inte koppor liksom. Sen är det väl så att man kollar extra noga och hittar varenda liten grej på stackarn när det går på dagis och så... Det va ju så tajmat när han nu haft feber och så med...
    Stannar iaf hemma från kyrkis imorrn, vågar inte riskera nåt. Men blir det inget mer i veckan så kommer vi på kyrkis på fredag!
    Synd för jag är ju ledig imorrn med eftersom det är föräldragrupp...
    kram

    SvaraRadera
  2. Den där trotsen känner jag oxå till... Nora har typ mammatrots eller nått... Vill inte göra de jag säger, och ibland är hon döv, men men vad ska man göra... Dom har ju sina underbara sidor oxå...

    SvaraRadera