onsdag 1 april 2009

Sol och värme...

Hej hopp här kommer jag med en sammanfattning på dagen!!!

Idag så har det varit ett toppen väder ute... Vi började dagen med att stiga upp vid 06.00 när Max vaknade med det dröjde ett tag tills Liam vaknade han slog upp sina små blå vid 08.00 och det va ju inte helt fel, då fick jag lite gjort på mogonen!!
Sen bara det av till dagis och Jag å Max gick till öppnaförskolan, vi va rätt mycket folk där idag och det är alltid kul, både gamla och nya, vi fick även väldigt gott som Lena hade bakat, vaniljbullar, mmmmm gott.

I eftermiddag så har vi varit ute hela eftermiddagen och lekt på tomten vi va en lite sväng borta hos Lotta, Adam och Amanda.

Sen blev det middag i Emmaboda, Hemlagad Pizza det va inte helt fel.

Idag är det ju 1 April och det är ingen som ha lyckats lura mig idag och tycker jag är bra... Men det va visst ett aprilskämt i tidningen om att dom skulle bygga en stor fotbollsarena på flygplatsen i Skuteryd som visst skulle rymma ett visst anntal personer sa dom på tv...
Hoppas ni klarade er undan det.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar