tisdag 7 april 2009

Information!!!???

Hej hopp!
Läste visst i en kommentar att det är jag som är den vandrande informationsdisken!! hihi det tycket jag lät kul!
Det är ju tur att ni har mig som tar reda på saker och ting så ni får veta det!!!
Nu är Daniel ute och målar igen! Han har bara 8 sektioner kvar men andra stryckningen och han ska måla 4 idag och 4 i morgon. Liam står och ropar på honom hela tiden. "Pappa vad gör du??"
Nu är det dags för middagslagning. Det blir fisk, potatis och smögensås, Liams favorit
Ha det trevlitg i vårsolen

1 kommentar:

  1. Japp, vi är rörande överrens om att det är tur att du finns och har så bra koll =D
    Du jag känner igen det där "vad göööör du?" det är nog nåt med åldern, spelar ingen roll hur många gånger man svarar heller, eller vad man svarar!
    Ni ska på öf imorrn antar jag!? Ska vi bestämma nån fika nästa vecka? typ tisdag eller nåt? Kram

    SvaraRadera