tisdag 14 april 2009

Tisdag!

Hej hopp!!
Idag så har vi haft en liten fikastund här hemma, Johanna och Theo, Malin Maximilian och Melker, Jessica, Sebestian och Alexander och Sofie, Melwin och Malte. det va trevligt, fick lite dåligt samveta när vi började prata om old klaskamrate, Johanna som är från blekinge visste ju inte vilka vi pratade om.... :( förlåt! Men jag undra fortfarande vem det är som Johanna prata om som är gravid, hoppas hon fick tag i Pia och att det är föräldragrupp idag så vi få reda på det. På torsdag så är det dag för en fika igen, det blir fenix då vid 9.30. Sak bli kul.

Idah så ska vi gjuta fast det fyra sista stoplarna till det lilla saketet så det blir lite säkrara på tomten, jujst nu så går Liam balansgång på den muren men det ska det bli stopp med och sen ska vi köpa en häck till baksidan så att han inte kan hoppa ner från den muren hoppas det blir bra bara.

Middag idag: stuvademakaroner och falukorv.

Ha en toppen kväll kram

1 kommentar:

  1. Haha, ingen fara på taket Nettan! Jag överlevde.
    Japp nu har jag varit på föräldragrupp, det va helt okej!
    Jag vet inte om ni missade det, men jag kommer inte på fikat på torsdag, jag jobbar. För Jessica hade sagt till Malin ("min malin") att vi skulle fika på torsdag, men jag kommer alltså inte =)
    Men vi ses väl nån gång, om inte annat på torsdag kväll!
    Tack för en trevlig fika idag =)

    SvaraRadera