lördag 18 april 2009

Nybliven Kattägare!!!

Jaha nu var man nybliven kattägare! Till en liten Loke, Han är bara 5 månader omplacering men han är sååååå söt. Nu slipper jag höra Liams tjat om en kat för nu har han en!

Idag så har vi varit och ätit lite grillad korv hemma hos svärföräldrana för Daniels bror va hemma på besök med sin tjej! Det va ett trevligt besök, men Max va lite avvaktande mot honom men efter ett tag så gick även han fram till David.


Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med katten men vi hörs och ses.


Lycka till Johan på Idol, håller tummarna!!!
En trött liten kisse!

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Jag har inte köpt nya löparkläder än, jag ska kika lite på family house först, men jag var och kikade på ellos.se. De har kläder från tex. puma, adidas, reebok o.s.v.
    Ska faktiskt bli roligt att sätta igång. Börja du med!
    Ses vi i lekparken i morgon? Det var väl gjutaregatan vi sa?
    Kramkram!

    SvaraRadera