tisdag 7 april 2009

Ingan kyrkis idag, så det blev en träningsmaskin!!!

Hej hopp i det fina vädret! Solen skiner men det är lite kyligare än i helgen fast det gör inte mig något.
Idag så va det ingen kyrkis, så Max och jag lämnade av Liam på dagis och sen drog vi till Emmaboda och uträttade lite ärenden, lite affär och systembolag, samt Family House, där hade dom fått in rätt mycket nytt fanns en hel del kläder jag skulle kunna tänka mig, hitade lite men jag köpte inget. Det får vänta tills nästa månad måste ju spara lite till påsk helgen.
Efter visiten i Emmaboda så begav vi oss hemåt, men vi stannade till hos tant Åsa och hämtade mammas träningsapparat, som fortfarande ligger kvar i bilen, den är rätt tung att bära upp själv så jag få vänta tills Daniel kommer hem så han kan hjälpa mig.
Så nu ska det bli träna av, jag har ju aldrig tid att ta mig till något gym så det få bli hemmaträning för min del.
Nu får jag nog ta och starta snabeldraken och ta mig en sväng om med den.
Ha en trevlig dag Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar