måndag 13 april 2009

Vad har hänt idag???

idag så har det varit ett toppen väder, jag har njutit av solen hela dagen. Idag har jag varit såååå duktig, jag har städat bilen, vattnat det nysådda gräset, hjälp Daniel att hålla i stolparna och så har jag njutit av solen.
I morgon så ska det bli fika av här hemma det ska bli kul. Vi blir några stycken om jag har förstått det hela rätt, men vi få se hur många som dyker upp.
Jag ska börja mitt nya liv i morgon, det är slut på allt fikande för min del det få andra stå för. Jag kommer nog att baka en kaka till dom så det blir lite fika till alla fikasugna mammaor som kommer hit men jag kommer nog inte ta något kanska en liten bit men inte mer.
Nu ska magen min bort den ha varit segare denna gången än förra, fast det kan ju ha att göra med att jag blev gravid rätt fort efter, Liam va ju bara 8 månader så den han väl aldrig dra sig tillbax redigt, men , men. Håll tummarna för att jag blir av med min mage inom kort.
Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar