onsdag 15 april 2009

Kvällen är äntligen här!!!

Ikväll så har det varit jobbigt, Liam ha varit på ett riktigt skit humör usch, fy och blä... coh Max han ha inte varit så mycket bättr han!
Middagen blev super god och alla åt och va glada. Jag köpte en liten drake till Liam idag som jag va tvungen att prova men det dlåste för dåligt så jag fick bara upp den i luften två gången men det tyckte jag va bra.
Daniel och jag kom på att det börjar bli dags att tänka på vad man ska göra i midsommar. Vad ska man göra? Det hade varit kul att hyra en stuga på öland men var/när/hur? och med vem? Det är väl det vi få ta reda på först.

I morgon så blir det fika på fenix, det ska bli trevligt. Och på kvällen så är det dags för ännu ett party här hemma och denna gången är det Rabdido och så år jag väl ta och baka en eller två kakor. Det blir nog expresskakan för det går fortast att baka och den är smidigast.

Nu ska vi snart skicka de små i säng och sen ska vi njuta av lugnet. Ska bli såååå skönt med tanke på kvällen. Just nu så sitter Max och är skitförbannad på vagnen som bara rullar hela tiden när han reser sig mot den, konstigtn :)

Ha en toppen kväll puss och kram

1 kommentar:

  1. Tja! Jo det va mycket trevligt. Petra heter hon som jag menade! Det hade jag aldrig kunnat gissa, men hon jobbar iallafall inom vården, ett rätt!
    Ska jag va ärlig så slipper jag gärna fenix, Theo är inte still en sekund där, upp och ner för trappan hela tiden. Vi hänger gärna med till lekparken nån dag, tror det är lättare för Theo också...
    jobbar fredag= ingen kyrkis för oss! Men vi ses imorrn! kram

    SvaraRadera