torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!!!

Hej när åker du? Själv drar jag vid åtta tiden. Det mesta är klart, badat katten i neon, satt lysdeoder i hucklet, fixar just nu hjullagern på kvasten, blir raketbeänsle i år. Om vi ändå inte syns önskar jag en riktigt GLAD PÅSK.

Ja, då va man påvär igen. Aschlet fullt ac stickor! Glömde polerakvasten, o inte hittar jag kattfan heller, såjag tog grannens, den är röd, så nu får dom andra kärringarna nått att skratta åt. Men jag ha iallafall en espressomaskin med mig, man är väl modern. Vi syns på Blåkulla. GLAD PÅSK!!

Detta va två av det meddelandena som jag fick på mobilen. Rätt kul tycker jag!!

Förmiddagen gick åt till att fira Amanda som har fyllt 1år och sen städning av övervåningen sen tog jag även golven på undervåningen oxå.

Idag så har Frida varit här hela eftermiddagen, hon kom och lämnade två påskägg till barnen, Liams VA fyllt med godis och Max med majskrokar.
Kvällen ha varit lugn men helgen blir riktigt stökig.
Långfredagen: Middag hod Jan och Gunilla, Farmor Karin kommer oxå. På kvällen så blir det grillning med Jonna, Wille och Lucas
PåskAfton: Åker vil till mor och far dom är iväg med husvagnen, sen blir det grillning med Lotta, Zeb, Adam och Amanda
Påskdagen: Påskbord hos Jan och Gunilla. Josse är oxå där., sen blir det väl soffan på kvällen
Annandagen, blir det bara vila, kanske Kalmar på dagen för vi behöver lite virke till det lilla staketet som ska byggas.

Ha en riktigt trevlig Påsk Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar